Discussion about this post

User's avatar
Daniel Manaila's avatar

Experienta mea cu indineii a fost una dezastruoasa: in 75% din cazuri trebuie refacuta pana la 85% din munca. Cu colegii am ajuns sa facem o evaluare a proiectului si daca ajungeam la un procest de peste 50% greseli / nefunctionalitate faceam un raport si ceream refacerea proiectului. Supriza: NOI trebuia sa facem asta.... Sufleteii de ei NU puteau fi deranjati si erau vazuti foarte foarte bine pentru ca erau platiti cu 1$/h (nu chiar asa) si noi romanii eram ''cam pretentiosi'' ca sa citez un menajer. Asta a durat pana cand am inceput si noi sa ne bagam piciorul, dar documentat, si cand au ajuns proiecte in site si masina nu se asambla (proiectam sisteme automate de asamblare cu roboti) incepeau nemtii sa transpire. Desigur ca priam data racneau la noi dar noi scoteam frumos documentatia si le spuneam ''daca trebuie o trimitem noi direct la client'' - innebuneau cand le faceam asta. Dupa vreo 2-3 proiecte aproape pierdute cu scrasnit din dinti au renuntat la indieni. Dar a fost crunt. O natie mai ineficienta si mai incapabila ca indienii nu exista. Si sa nu ma luati cu 2-3 varfuri - nu sunt reprezentativi pentru media unei populatii de 1.4Mld.

Expand full comment
Tiberiu's avatar

daca dadeau al fel update-ul in alta zi, tot crapa, tot nu decolau avioane, tot se uitau unii fara chef de munca, la blue screen si isi frecau mainile. Ce mi se pare mie interesant e ca ditamai Microsoftul nu faci monitorizare un terz care iti poate bloca miliarde de clienti, asta e mind blowing!

ca era un junior care a dat skip la test, ca era un qa manager care a simulat ca l-a facut, ca era un indian care nu stia ce e ala un test :) de acum nu mai conteaza pentru ca faptul e consumat.

ce am retinut eu interesat e ca a treia companie aeriana din state inca mai foloseste windows 95,si de asta nu au avut probleme. Pai noi cu institutiile statului cu xp eram ani lumina in fata :)

Expand full comment
7 more comments...

No posts